Основна мета навчального проекту "Політичний атлас" – здійснити
комплексний порівняльний аналіз 192 країн світу, розробити по можливості
класифікацію та здійснити аналіз динаміки структур світової політики.
У сучасному світі є 192 суверенні держави. Всі вони є членами ООН й в цьому сенсі належать щодо одного світового "клубу". При цьому кожна із країн має тільки їй притаманні особливості, займає особливе місце у взаємопов'язаній глобальній співдружності. Всі країни унікальні за своїми політичними та іншим характеристиками, перебувають на різних етапах розвитку, вирішуючи власні специфічні національні завдання.
Із даного приводу у проекті й ставляться питання: як і за якими критеріями порівнювати між собою такі унікальні явища світової політики, як сучасні країни; як у порівнянні країн сьогоднішнього світу враховувати особливості їхньої історії та культури, рівні, етапи та траєкторії суспільно-політичного розвитку і їх національні пріоритети; чи можна за єдиними критеріями порівнювати, наприклад, рівні демократичного розвитку сьогоднішньої Великобританії і якої-небудь нової країни, лише приступившої щодо будівництва демократичних інститутів та практик; чи можна порівнювати, на перший погляд, непорівнювані США і Бенін, Нідерланди та Тувалу, Туркменістан й Сан-Марино; як забезпечити наукову строгість аналізу; яку роль кількісні методи можуть грати в порівняльному аналізі політичних систем і політичних режимів сучасних країн; як же виділити ті ключові чинники, які значимим чином впливають на становище національних політій у структурі їх взаємозв'язків.
Завдання для участі у навчальному проекті "Політичний атлас"
У процесі вивчення курсу студент проводить дослідження у рамках проекту “Політичний атлас” і публікує результати у різноманітних веб-ресурсах:
У сучасному світі є 192 суверенні держави. Всі вони є членами ООН й в цьому сенсі належать щодо одного світового "клубу". При цьому кожна із країн має тільки їй притаманні особливості, займає особливе місце у взаємопов'язаній глобальній співдружності. Всі країни унікальні за своїми політичними та іншим характеристиками, перебувають на різних етапах розвитку, вирішуючи власні специфічні національні завдання.
Із даного приводу у проекті й ставляться питання: як і за якими критеріями порівнювати між собою такі унікальні явища світової політики, як сучасні країни; як у порівнянні країн сьогоднішнього світу враховувати особливості їхньої історії та культури, рівні, етапи та траєкторії суспільно-політичного розвитку і їх національні пріоритети; чи можна за єдиними критеріями порівнювати, наприклад, рівні демократичного розвитку сьогоднішньої Великобританії і якої-небудь нової країни, лише приступившої щодо будівництва демократичних інститутів та практик; чи можна порівнювати, на перший погляд, непорівнювані США і Бенін, Нідерланди та Тувалу, Туркменістан й Сан-Марино; як забезпечити наукову строгість аналізу; яку роль кількісні методи можуть грати в порівняльному аналізі політичних систем і політичних режимів сучасних країн; як же виділити ті ключові чинники, які значимим чином впливають на становище національних політій у структурі їх взаємозв'язків.
Завдання для участі у навчальному проекті "Політичний атлас"
У процесі вивчення курсу студент проводить дослідження у рамках проекту “Політичний атлас” і публікує результати у різноманітних веб-ресурсах:
- Продумати тему для власного дослідження, яке буде проводиться у рамках навчального проекту “Політичний атлас”.
- Створити і заповнити вікі-статтю до проекту “Політичний атлас” (на Вікі-КДПУ) за допомогою вікі-шаблона Шаблон:Стаття проекту "Політичний атлас".
- Створити текстовий документ Проект "Політичний атлас" за (Шаблон опису). Посилання на документ розмістити у власній сторінці до проекту.
- Створити календар проведення дослідження у Google Календар.
- Підготувати опитувальник або анкету (до 5 запитань) для визначення суспільної думки (Google Форма).
- Створити блог або власний сайт, у якому опублікувати результати власного дослідження, розмістити посилання на документи та матеріали (Blogger або WordPress).
- Перевірити власну вікі-статтю та матеріали на сайті на плагіат.
- Для ознайомлення із результатами дослідження підготувати "Публікацію" (буклет, брошюра, інфографіка тощо) засобами http://canva.com.
- Для публічного захисту підготувати мультимедійну презентацію (4-8 слайдів) власного дослідження і опублікувати посилання неї (GoogleДиск, Slideshare, Prezi тощо).
- Матеріали дослідження оформити у вигляді текстового документу із змістом списком літератури, які створені автоматично.
Комментариев нет:
Отправить комментарий